Tuesday, January 3, 2012

75

hakkasin kuskilt veidi liiga hilja liikuma ning pidin jooksma, et bussi peale jõuda, väljas päike paistis ja oli kena, olin jõgevast veidi tartu pool ning tahtsin linna saada, jooksin ühest bussist mööda, Hans-Kristjan elva laagrist naeratas mulle esimesest bussist suure suuga, uhke näoga hakkasin teisest bussist mööduma, naeratasin teises bussis olevale SandraSagarale, aga just temast möödudes käisin täiega pikali, jalad lihtsalt ei kandnud enam ja nüüd olin tolmune, bussijuht tahtis sõidu eest saada 23 eurot, millepeale ma ütlesin, et seda on liiga palju ja ma hüppasin bussist välja, kuigi mul oli VÄGA vaja tartu jõuda, läksin sealt maha ning bussid sõitsid ära, hakkasin kõndima ning jõudsin väga järsku tartusse, küsisin kelleltki, et kuidas oli võimalik NII ruttu tartu jõuda, mõtlesin, et äkki ma jäin vahepeal magama ja uneskõndides jõudsin tartusse, järgmisel hetkel olin neiuoruga lõunakas, nägin Helari Mulda ja soovisin talle head uut aastat, järsku chillisin üksinda ning valmistasin õlgedest mingi võistluse jaoks väikest hobust, sain saba jaoks kusaltki isegi päris karvad, läksin ühte ruumi, mis alguses tundus mulle eemalt poena, aga sisenedes mõistsin, et see on hoopis jürgensteini tund, ta vist teadis, et ma veidi hilinen, nii et ei pahandanud, meil oli klassi ees üks HULL TÜÜP, Casey Abrams (http://www.youtube.com/watch?v=y-Eto8n-WJ4), jürgenstein rääkis temaga ja ta rääkis eesti keeles vastu, mõtlesin vist, et miks ta seal on jms, rääkis, et oli just sakamaa idolis esinejatejärjekorras järgmises saates 2., 15. (?) ja 23. (?), mõtlesin, et kuidas neid esinejaid nii palju on, ta mängis meile veidi kontrabassi ka, ei mõistnud, miks ta juurde väga ei laulnud, mul hakkas igav ja mõtlesin, et kas oleks imelik, kui ma sealt minema kõnniks, kuigi niigi hilinesin, kõndisin välja ning vastu tuli seesama helari ning küsis, et kellega ma enne koos olin olnud

No comments:

Post a Comment