Tuesday, December 27, 2011

74

seisin mingis siseruumis pikas järjekorras koos rohkete inimestega, läksin kuhugi keskele ja hakkasin ühe pealtnäha suvakaga rääkima, pärast tuli välja, et ta oli üks punapäine ja minust paar aastat noorem härmakas, kutsusin teda georgiks, ta ütles, et see ei ole ta nimi, kutsusin andreaseks, ja siis ta ütles, et ta nimi on tõepoolest andres ja et kas ma tegin andreasega nalja, ütlesin piinlikkuse vältimiseks, et muidugi ma tegelikult teadsin, et ta andres on (pärisnimi on Georg), sain järjekorras ära oodatud ja seejärel oma asjad ära tehtud, läksin järjekorras veidi tahapoole, nägin seal LiisReil'i ning GretLaan'i, küsisin Liisi käest midagi ja ta naeratas, järgmine hetk läksin järjekorrast välja ja ajasin mingite tüüpidega juttu, vaatasin järjekorra poole tagasi ja nägin, et Liis Ja Grete on läinud täiesti järjekorra lõppu, läksin nende juurde ja küsisin, et miksmiksmiks, nad mõlemad naeratasid ja vastasid miskit, vahepeal nägin järjekorrast veidi väljas ka Kadriorgu, kes ei osanud kuhugi minna, läksin seejärel juttu ajama lapsemõõtu kuttidega, kes kogusid autogramme kuulsate inimeste käest, näitasin neile, et Charlie Sheen on järjekorras, nad vist ei teadnud, kes ta on, aga läksid ikkagi autogrammi küsima, järsku sain ma iseg Charlie Sheeniga jutule ning olin järgmisel hetkel ta villas suure basseini jääres kõhuli, bassein oli esialgu kaetud sulava jääga, mul oli käes üks klaas, mille ma panin vette tagurpidi, et jää sinna sisse läheks, hoidsin seda tagurpidi vees ja sellega hakkas igasugu reaktsioone toimuma, kui mujal oli jää ära sulanud, oli ainult minu klaasi all see alles, siis see hakkas sulama ja vaikselt ka mullitama, lõpuks tuli sealt niivõrd palju vahtu, et ma hakkasin kartma ning läksin kiiresti eemale, järsku olin ma mängimas basseinis umbes 30m kõrguse ülevalt kitseneva torniga, mille otsas oli selline satelliitkauss, kuidagi panin selle torni rappuma ning nägin, et see suur kauss hakkab kohe alla kukkuma, jooksin ruttu varju ning mõne aja pärast kukkuski üks suur hall tükk sealt torni otsast alla, eikuskilt sattusin ma kuhugi x kohta ning peas hakkas hakkas käima 'lana del rey - blue jeans' veidi muudetud sõnadega.. ärkasin telefonikõne peale

No comments:

Post a Comment