Monday, December 26, 2011

73

olin isaga kuskil võõras poes, panime letis asju sinna lindi peale, seljataga olid 3 noort ja kena tüdrukut, mõtlesin, et olen sellises 'act cool' olekus ja ei tee neist väga välja, kui asjad olid sinna kohta läinud, kust neid võtma hakatakse, võtsime isaga millegipärast särgid seljast ning panime need teiste letis olevate asjade sekka, mulle tundus, et see on veits liiga show-off, aga jätkasin, kuulsin, kuidas tüdrukud omavahel kihistasid "ta tundub täiesti paljas olevat!", arvasin, et nad räägivad minust, aga siis hakkas mu isa vastu rääkima, et jaa, tal on lühikesed püksid nahavärvi ja siis jääbki selline mulje, siis mõistsin, et ma olen üldse tagaplaanil;
olin sattunud kuhugi all orus olevasse majja, mille ees oli auto, kõik oli hästi pime, läksin majja sisse, sees kuulsin mingeid hääli, tahtsin näha, et mis või kes seda teeb, nägin RasKl'i higise ja paljana poksi harjutamas, ta oli näost täiesti läbi ja ma mõistsin, et tüüp on täiesti narkouimas, jooksin majast välja, mingisse kraavi, kus mu jalad uskumatult sogaseks said, ning läksin mäest üles, mulle tuli vastu hästi palju inimesi, hoiatasin kõiki, et nad ei läheks sinna majja, sest see, mis ma nägin, oli haigelt jube, nad vist ignoreerisid mind ja läksid ikka, küsisin inimestelt, kus mu väike õde on, ja nad näitasid mulle kõik näpuga teisele poole kraavi mingi liikuva massi suunas kõikide taimede all, läksin hüppasin ruttu kraavi ja jooksin teisele poole, kus nägin liikuvat massi, võtsin sellest kinni ja välja tuligi väike õde, keda oli mingi veider valge ollus jälitamas (see tundus sellise vedela ja lämmatava materjalina, mis tahtis teda kätte saada, et ta sinna alla mattuks), olin õnneks üsna viimasel hetkel jõudnud, mu väike õde oli üksinda läbi igasuguse soga ja muda edasi suutnud liikuda, õde ei teinud teist nägugi, vaatas mulle otsa ja ütles "pissi", sain aru, et me peame ruttu mingi koha leidma, läksime läbi kraavi tagasi ja siis oli maas väike roheline taim, mis pidevalt oma seemneid (?) tulistas kellaosuti liikumissuunas, see ei tundunud väga ohtlik ning läksimegi mööda, jõudsime mingi majani, kus ma jätsin ta alla korrusele pissima ning ise läksin trepist üles, pärast alla naastes nägin, et oli omale mingi kivi leidnud majast veidi väljaspool

No comments:

Post a Comment